Vi som startat och driver Event.up AB heter Felix & Paridon. Vi är 2 barndomsvänner som började jobba ihop med event för snart 20 år sedan. För att sen under några år jobba och studera på olika håll med event. Tillsammans har vi erfarenhet från teknik & ljusdesign, projektledning och produktionsledning. Från teknikleverantörer och byråer. För att sen börja jobba ihop igen med Event.up AB och Selfiebox.  

 

Event.up är en event- & festleverantör som hyr ut och producerar produkter. Vi vill bidra till roliga och kreativa möten mellan människor. 

Vi är gärna med från idé-arbete till färdigt projekt. Lika bra som vi sköter alla led i processen, så sköter vi mindre delar precis lika bra. Ert behov styr vår delaktighet. Vi är ett litet företag med många vänner. Vilket gör att vi jobbar med både större och mindre projekt.

Tydlighet i kommunikation ligger oss varmt om hjärtat. Och vi strävar alltid efter tydlig, snabb och bra service för våra kunder. För oss handlar Event.up om att ha kul i vårt arbete, det är då vi tror på bäst resultat.

Vi utgår från Stockholm, men jobbar över hela Skandinavien.  

”up” i Event.up står för uthyrning & produktion. Vilket är precis det vi gör inom främst event och fest. Vi hyr ut aktiviteter, möbler, dekor & tält.

Vi producerar även inom samma områden. Tydligaste exemplet på produktion är våra fotobås. Där vi producerat både till oss, men även sålt till andra.

Främst så jobbar vi med uthyrning och produktion. Men vid behov så jobbar vi även med projektledning och produktionsledning för hela projekten. Vi erbjuder även transport & logistik. Läs gärna mer på länkarna.